RECLAMELANGSDESNELWEG.NL, het adverteren op grote digitale schermen
Bent u op zoek naar een betaalbare manier om uw merk, aanbieding of evenement bij een wekelijks publiek van meer dan 864.500 mensen onder de aandacht te brengen? Dan loont het om even verder te lezen.
Want hoe bereik je tegenwoordig je doelgroep nog via de media? De aandacht versnippert zich over smartphone, tablet, laptop, tv, en soms wat traditionele papieren media.
Wie bekendheid wil opbouwen, moet vooral beschikken over budget en geduld.
De uitzondering op deze regel: digitale buitenreclame. Met - voor de regio Amsterdam - het scherm op langs de A5, bij bedrijventerrein Westpoort als buitenkans bij uitstek.
U adverteert voor aantrekkelijke tarieven, doordat we als zelfstandige exploitant niet afhankelijk zijn van mediabureaus.
Uit onderzoeken blijkt dat buitenreclame hét massamedium van nu is. Impactvol en: je kunt het niet wegzappen.
Digitale buitenreclame heeft meer voordelen, zoals:
- Snel inspelen op de actualiteit: de markt, het weer, speciale gebeurtenissen, etc.
- De impact van bewegend beeld
- Adverteren op maat met uw wensen en budget
Over visitekaartje gesproken: het Westpoort bedrijventerrein - onder de rook van Schiphol - is in 2014 uitgeroepen tot Bedrijventerrein Van Het Jaar. De plek ligt centraal tussen belangrijke en drukke verkeerswegen. Massale aandacht gegarandeerd dus.
Verdere mogelijkheden
Misschien bent u op onze website terecht gekomen, omdat u interesse heeft in een digitaal scherm, en niet zozeer in adverteren.
Bent u een projectontwikkelaar? Makelaar?
Bent u eigenaar van een stuk land of een pand op een zeer interessante lokatie? Werkt u voor een sportclub? Of wilt u binnen uw gemeente aan de slag met digitale schermen? In al de bovenstaande gevallen kunnen wij u van dienst zijn.
Doordat wij onze eigen productielijn hebben voor LED beeldschermen, zijn wij in staat om u een breed assortiment aan digitale schermen aan te bieden. Omdat wij dagelijks met LED werken, kunnen wij als geen ander u de voor- en nadelen van elk scherm uitleggen. De aanschaf van een scherm is namelijk afhankelijk van vele factoren, en is voor ons niet een simpele druk op de bestelknop.
Zo kan bijvoorbeeld een scherm dat goedkoop in aanschaf is, duur zijn in onderhoud en/of stroomverbruik. Goedkoop kan dus duurkoop zijn. Als leverancier van LED weten we precies waar we het over hebben, en zijn dus uw ideale partner.
Heeft u een lokatie beschikbaar, en heeft u interesse in een digitaal scherm, maar heeft u zelf niet de middelen of kennis om een scherm aan te schaffen, dan kunnen wij u ook helpen. Er zijn meerdere mogelijkheden om tot een oplossing te komen, en die mogelijkheden bespreken wij dan graag met u.
Maak een vrijblijvende afspraak.
DOOH; Digital Out Of Home
DOOH is een begrip dat in medialandschap steeds meer ingeburgerd raakt: Digital Out Of Home. We kennen natuurlijk al de OOH term, maar sinds MacDonalds in 2004 van start ging met het MacDonalds kanaal, kunnen we de letter D er voor plaatsen.
Intussen groeit elk jaar het aantal digitale schermen, en valt het te verwachten dat DOOH een steeds groter martktaandeel krijg in de OOH bestedingen. Dit marktaandeel verschilt op dit moment wereldwijd nog enorm. In de VS bijvoorbeeld is het aandeel van 8% naar 18% gegroeid in de periode 2010 tot 2016. In de UK is deze groei in die periode nog sneller gegaan; van 12% naar 43%.
Het is niet de vraag óf DOOH in Nederland een groter marktaandeel krijgt, maar vooral hoe snel, en hoeveel.
Bron: digital out of home 2015 by kinetic.